فربیلد ، معرفی آخرین اخبار تکنولوژی ساخت و ساز
وب سایت فربیلد
شرکت فردید بنای ماندگار
خرید اکانت میدجورنی

9 راهکار فوری برای جذب سر نخ های فروش بیشتر در کسب و کارهای ساختمانی - قسمت دوم

9 strategies to attract more construction leads right now part2

مهندس مارال شایق | چهار شنبه, 31 مرداد,1403

4. در مورد رویکرد خود در بازاریابی رسانه های اجتماعی دوباره فکر کنید
در سال‌های اخیر، رسانه‌های اجتماعی از ابزاری برای شناخت یک برند، به ابزاری قدرتمند برای ایجاد سرنخ فروش تبدیل شده‌اند. به منظور سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی، کسب و کار شما باید مرتباً پست هایی مثل موارد زیر ایجاد کند:
• به اشتراک گذاری به روز رسانی پروژه، محتواهایی شامل پشت صحنه و نقاط عطف ساخت و ساز.
• تعامل با جامعه از طریق جلسات پرسش و پاسخ و پست های آموزنده.
• همکاری با اینفلوئنسرهای صنعت ساختمان و استفاده از نفوذ آنها.

مقایسه بازاریابی درست در رسانه های اجتماعی با بازاریابی نادرست در رسانه های اجتماعی
همه راهکارهای مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی موثر نیستند. هنگام به کارگیری یک راهکار، موارد زیر را به یاد داشته باشید:
•  بازاریابی درست رسانه های اجتماعی شامل محتوای منسجم، معتبر و آموزنده است.
• بازاریابی نادرست رسانه های اجتماعی شامل تبلیغات بیش از حد، تاکتیک های هرزنامه و نادیده گرفتن تعامل با مخاطبان است.
سرگرمی، اطلاعات و تبلیغات را به طور یکنواخت در بازاریابی کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی بگنجانید. پست های سرگرم کننده و حاوی اطلاعات، ارزشی را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان شما قرار می دهد و باعث ایجاد اعتماد و ارتباط آنها با برند شما می شود.
پست های تبلیغاتی برای ایجاد سرنخ فروش مهم هستند، اما اگر بخش عمده ای از پست های شرکت ساخت و ساز یا پیمانکاری شما را تشکیل دهند، می توانند به راحتی در دسته پست های تکراری یا هرزنامه قرار بگیرند.
5. ایجاد سرنخ فروش های ساخت و ساز با استفاده از بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار شما امری حیاتی است. یک راهکارِ فوق العادۀ بازاریابی محتوا می تواند رتبه نتایج موتور جستجوی کسب و کار شما را افزایش دهد، اعتماد مشتریان ایده آل شما را جلب کند و کسب و کار شما را به عنوان یک مرجع معتبر در صنعت ساخت و ساز قرار دهد.
یک استراتژی جامع بازاریابی محتوا شامل موارد زیر خواهد بود:
• پست های آموزنده وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی و راهنماهایی که به چالش های رایج در ساخت و ساز می پردازند.
• نشان دادن تخصص خود از طریق مطالعات موردی و تهیه گزارش از پروژه.
• استفاده از محتوای ویدیویی، اطلاعاتِ تصویریِ واضح و پرجزئیات و وبینارها برای جذب مخاطب.
در مورد اینکه کدام محتوا برای ایجاد سرنخ فروشِ ساخت و ساز بهترین عملکرد را دارد، تصمیم گیری کنید
وقتی که بازاریابی محتوا را شروع می کنید، ممکن است متوجه شوید که برخی از انواع محتوا بهتر از سایرین هستند. به طور کلی، انواع محتواهایی که در ادامه به آنها اشاره شده است، برای صنعت ساخت و ساز به خوبی کار می کند:
• • راهنماهای دقیق و کامل در مورد فرآیندهای ساخت و ساز و بهترین شیوه های ساخت و ساز.
• داستان ها و توصیفات موفقیت مشتری.
• فیلم های آموزشی در مورد تکنیک ها و روند ساخت و ساز.
به یاد داشته باشید که این بخش از محتواهای خود را تا حد امکان بدون تبلیغات نگه دارید. در نهایت استفاده از یک * فراخوان در این بخش قابل قبول است، اما نکته این است که یک ارزش رایگان به مشتریان ارائه دهید تا مشتریان ایده‌آل شما برگردند و در نهایت شما را برای نیازهایشان انتخاب کنند.
(*فراخوان : یا دعوت به عمل،  یک واژه در بازاریابی است که استفاده بی‌شماری در صنعت تبلیغات و فروش دارد و به جملاتی گفته می‌شود که به عنوان نوشته‌های تبلیغاتی باعث اثرگذاری بر مشتری و در نتیجه منجر به فروش می‌شود. )
محتوای خود را در چه محیطی منتشر و تبلیغ کنید
شما می توانید محتوای مربوط به ساخت و ساز و پیمانکاری خود را در مکان های مختلفی منتشر کنید. چند ایده برای انتشار این محتواها عبارتند از:
• بخش وبلاگ وب سایت شما.
• به صورت *پست مهمان در وب سایت های مرتبط با صنعت ساخت و ساز
(*پست مهمان : نوشتن پست مهمان روشی است که در آن یکی از پست های وبلاگتان را در وبلاگ فرد دیگری، به منظور ایجاد و ساخت روابط بیشتر، ایجاد ارزش و اعتبار و ایجاد لینک، منتشر می کنید.)
• تبلیغ محتوا از طریق خبرنامه های ایمیلی و رسانه های اجتماعی.
محتوایی را که تولید کرده اید تغییر دهید و بخش هایی از آن را برای پلتفرم های مختلف بهینه سازی کنید تا بازگشت سرمایه را به حداکثر برسانید.
6. رشد و توسعۀ بازاریابی ایمیلی برای ایجاد سرنخ های فروشِ ساختمانیِ با کیفیت 
لیست ایمیل هایی که از شرکت های ساختمانی دارید، منابع ارزشمندی هستند. کسب و کار شما این فرصت را دارد که در هر زمان، ارزشی را ارائه دهد و با مخاطبین شما ارتباط برقرار کند.
در ادامه چند ایده در مورد نحوه استفاده از بازاریابی ایمیلی به عنوان یک استراتژی ایجاد سرنخ فروش آورده شده است:
• ارسال خبرنامه های شخصی همراه با به روز رسانی پروژه و نظرات ارزشمند.
• کمپین های *تبلیغاتی ایمیلی قطره ای ایجاد کنید تا در طول زمان منجر به افزایش مشتریان شما شود.
(*تبلیغات قطره ای : به معنای ارائه اطلاعات صحیح در زمان مناسب به مخاطبان است. اهمیت این شیوه از بازاریابی در این است که روند ارسال این اطلاعات طبق یک زمان بندی مشخص و با توجه به یک سری محرک‌های خاص ( اقدامات کاربر ) به صورت متناوب و مستمر انجام می‌شود.)
• به مشترکین خود تبلیغات یا تخفیف های انحصاری ارائه دهید.
مشابه استراتژی های خود در بازاریابی رسانه های اجتماعی، در بازاریابی ایمیلی هم تبلیغات را به حداقل برسانید. زمانی که این حس در مخاطبین شما ایجاد شود که از کسب و کار ساختمانی شما به طور مداوم یک ارزش واقعی دریافت می کنند، ایمیل های تبلیغاتی و تاکتیک های فروش سودآورتر خواهند بود زیرا مخاطبین شما از قبل به شرکت شما اعتماد کرده اند.
7. محتوای ویدیویی تولید کنید که به جای اینکه فقط بازدید داشته باشد، سرنخ فروش ایجاد کند
تولید محتوای ویدیویی یک عنصر مهم در هر استراتژی بازاریابی محتوایی یا ایجاد سرنخ فروش است.
هرچند که تولید محتوای ویدئویی با تجهیزات حرفه‌ای، سکانس های مختلف فیلم‌برداری، فیلمنامه‌نویسی... و غیره می‌تواند کار مشکلی باشد، ولی لازم نیست از این روش محتوای ویدیویی خود را تولید کنید. فیلم‌های گرفته شده با تلفن همراه هم به خوبی کار می‌کنند و می‌توانند در رسانه‌های اجتماعی، یوتیوب، ایمیل‌ها یا وب‌سایت شرکت ساختمانی شما ارسال شوند.
در ادامه به چند نکته اشاره شده است که هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی ویدیویی باید به آنها فکر کنید:
• سوالات متداول و چالش های مزمن صنعت ساخت و ساز را شناسایی کنید و در ویدیوهای خود به آنها بپردازید.
• برای اینکه احساس بینندگان را درگیر کنید، از تکنیک های داستان سرایی استفاده کنید.
• در ویدیوهای خود *فراخوان واضحی را بگنجانید تا بینندگان را راهنمایی کند با شرکت شما تماس بگیرند یا در کانال شما عضو شوند.
(*فراخوان : یا دعوت به عمل،  یک واژه در بازاریابی است که استفاده بی‌شماری در صنعت تبلیغات و فروش دارد و به جملاتی گفته می‌شود که به عنوان نوشته‌های تبلیغاتی باعث اثرگذاری بر مشتری و در نتیجه منجر به فروش می‌شود. )
اگر محتوای ویدیوی خود را در پلتفرم‌ های رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنید، مطمئن شوید که بهترین ترفندهای هر پلتفرم را در مورد طول ویدیو، جهت‌گیری عمودی، موزیک های پرطرفدار و هشتگ‌های پرطرفدار رعایت می‌کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های خاص بازاریابی ویدیویی ، قسمت پادکست ما را از این لینک بررسی کنید تا بدانید که چگونه یک شرکت ساختمانی برای مطرح شدن و افزایش سرنخ های فروش از بازاریابی ویدیویی استفاده می کند!
8. *شبکه سازی مناسب سال های 2023-2024  را برای ایجاد سرنخ فروش انجام دهید
در سال های اخیر، ارتباطات به طور فزاینده ای مجازی شده است. تا جایی که برخی ممکن است نگران باشند که فقدان ارتباط حضوری می تواند کیفیت روابط و ارتباطات شکل گرفته را کاهش دهد، ولی اینطور نیست.
(*شبکه سازی : ایجاد و پرورندان یک رابطه طولانی‌مدت و سودمند دوطرفه با افرادی است که در موقعیت‌هایی مانند یک مهمانی کوچک، یک کافه، و یا یک کنفرانس کاری ملاقات‌شان کرده‌اید.)
ارتباطات مجازی با کیفیت هستند و فرصت های جدیدی را ارائه می دهند که زمانی در رویدادهای حضوری محدود بودند. افزایش دسترسی به فضای مجازی، برای کسب و کار ساختمانی شما امتیاز محسوب می شود و باعث می شود که شما این شانس را داشته باشید که بلافاصله پس از برقراری تماس با مشتری بدون برنامه ریزی برای پیگیری، نسخه های آزمایشی از کار خود را اجرا کنید.
در این روزگار، مهم است که موارد زیر را در نظر داشته باشید:
• از نمایشگاه های تجاری مجازی و رویدادهای شبکه سازی آنلاین استقبال کنید.
• از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با متخصصان صنعت استفاده کنید.
• در رویدادهای ترکیبی که گزینه های حضوری و مجازی را ارائه می دهند، شرکت کنید.
در ادامه به دو مورد از بزرگترین فضاها / انجمن ها / کنفرانس های ساخت و ساز در 2023-2024 (ایالات متحده / جهانی) اشاره شده است:
• نمایشگاه بین المللی سازندگان (IBS) که یکی از نقاط برجسته صنعت ساخت و ساز جهانی است.
• کنفرانس فوق العادۀ ساخت و ساز (CSC) که متخصصان برتر بخش ساخت و سازِ ایالات متحده را جذب می کند.
9. میزان کارایی استراتژی های ایجاد سرنخ فروش خود را ارزیابی کنید
هیچ استراتژی بازاریابی دیجیتال یا تولید سرنخ فروشی، بدون حلقه بازخورد عملکرد کامل نیست. در ادامه مواردی وجود دارد که باید هنگام تجزیه و تحلیل استراتژی های خود اندازه گیری کنید:
• تخصیص بودجه موثر: شناسایی استراتژی هایی که بهترین نتایج را دارند به شما امکان می دهد منابع را به طور کارآمد تخصیص دهید.
• قابلیت ارتقا: روی افزایش ظرفیت مسیرهای بازاریابی موفق و بهینه سازی مسیرهای بازاریابی با عملکرد ضعیف تمرکز کنید.
• برای ارزیابی *شاخصهای کلیدی عملکرد خود، از ابزارهایی مانند *Google Analytics، *Google Ads و پلتفرم های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
(*شاخص کلیدی عملکرد: پارامتری قابل اندازه‌گیری برای سنجش عملکرد است، که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرایند دستیابی به اهداف سازمانی را تعریف و اندازه‌گیری کنند.)
(*google analytics : یکی از قدرتمندترین و محبوبترین ابزارهای تحلیل وب سایت در دنیا می باشد که با تحلیل و بررسی رفتار کاربران در زمان مشاهده یک وب سایت و ارائه گزارش‌های متفاوت در این راستا، می‌تواند در بهبود سئوی سایت، افزایش فروش محصولات و خدمات و در نتیجه رونق هر تجارت آنلاینی در دنیای دیجیتیال بسیار مفید باشد.)
(*Google Ads : یک سیستم تبلیغات کلیکی است که در آن هزینه هر کلیک توسط تبلیغ‌کننده تعیین می‌شود. با کمک گوگل ادز امکان نمایش تبلیغات در موتور جستجوی گوگل، یوتیوب، گوگل پلی و همچنین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های همکار گوگل که در گوگل ادسنس و گوگل ادموب فعال هستند، وجود دارد.)
• نرخ تبدیل، نرخ کلیک، بازگشت سرمایه و هزینه جذب مشتری را تجزیه و تحلیل کنید.
در حالت ایده‌آل، در کمپین های ایجاد سرنخ فروش شما، شاخص های کلیدی عملکرد قبل از آغاز اجرای کمپین تعریف شده‌اند. اگر متوجه شدید که روش‌های شما اثرگذاری خود را از دست داده‌اند، یا شاخص های کلیدی عملکرد جدیدی کشف کرده‌اید، هنگام ایجاد کمپین بعدی خود، این آموخته ها را در نظر بگیرید.
از امروز شروع به ایجاد سرنخ های فروش بیشتر در زمینه ساخت و ساز کنید
در صنعت بسیار رقابتیِ ساخت و ساز، تسلط بر استراتژی های ایجاد سرنخ فروش، کلید موفقیت است. شرکت های ساختمانی با ترکیب قدرت بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات پولی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویدئویی و *شبکه سازی راهبردی، می توانند به طور مداوم سرنخ های فروش با کیفیت تولید کنند.
(*شبکه سازی : ایجاد و پرورندان یک رابطه طولانی‌مدت و سودمند دوطرفه با افرادی است که در موقعیت‌هایی مانند یک مهمانی کوچک، یک کافه، و یا یک کنفرانس کاری ملاقات‌شان کرده‌اید.)
به یاد داشته باشید، چشم انداز ساخت و ساز و پیمانکاری همیشه در حال تغییر است، بنابراین آگاه بودن از آخرین روندها و فناوری ها بسیار مهم است. استراتژی های خود را به طور مستمر ارزیابی کرده و تطبیق دهید تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار ساخت و ساز شما پیشرفت می کند.
 

لینک منبع اصلی

بازگشت به صفحه اصلی
گالری تصاویر

مطالب مرتبط

پارس هاست

افراد دارای مهارت در این زمینه

در صورتی که در این زمینه تخصص یا مهارتی دارید، پس از ثبت نام در سایت و تکمیل فرم مشخصات شخصی ، پروفایل خود را به لیست زیر اضافه نمایید .

ابتدا وارد شوید

ابتدا وارد شوید

و یا ثبت نام نمایید.

وارد شوید

نظر دهيد