خرید شرکت واقعیت مجازی the Wild توسط شرکت Autodesk , بیانگر آغاز نسلی جدید در تکنولوژی طراحی و مهندسی
Autodesk با خرید The Wild، یک شرکت فناوری پلت فرم واقعیت مجازی و واقعیت مجازی متصل به ابر، که محصولات آن توسط متخصصان AEC برای تصمیم گیری پروژه از داخل یک مدل سه بعدی استفاده می شود، موافقت کرده است.
این خرید که شرایط آن فاش نشده است، شامل The Wild و IrisVR است. محصول همنام این شرکت، که یک محیط واقعیت مجازی/واقعیت توسعهیافته غوطهور و تعاملی است که به تیمهای سازنده اجازه میدهد تا پروژهها را با هم از هر کجا ارائه و بررسی کنند. تیمها میتوانند مستقیماً تغییراتی در مدل ایجاد کنند و فایلها را در محیط مجازی مبتنی بر ابر به اشتراک بگذارند.
مدیران Autodesk و The Wild گفتند که کار از راه دور با استفاده از واقعیت مجازی به طور چشمگیری در طول همه گیری نیازهای طراحان و تیم های VDC را افزایش می دهد..
اندرو آناگنوست، مدیرعامل و رئیس Autodesk در بیانیهای گفت: خرید ما از The Wild منعکسکننده تحول سریع در صنعت ساختمان است، از پیچیدگی پروژهها گرفته تا تنوع جغرافیایی تیمهایی که آنها را طراحی، میسازند و اجرا میکنند. .
Wild قبلاً با برنامههای طراحی Autodesk مانند Revit و Naviswork قبل از خرید و با سایر برنامههای طراحی مانند SketchUp و Rhino3D همکاری های بسیاری داشته است.
Gabe Paez، بنیانگذار و مدیر عامل The Wild می گوید: «آنچه ما واقعاً در تلاش هستیم تا با همکاری همه جانبه انجام دهیم، واقعاً ایجاد یک فضای کاری جدید برای سازندگان برای همکاری و تعامل با یکدیگر است. او و نیک فونتا، مدیر کل Autodesk محصولات AR/VR، هر دو گفتند که میخواهند این فضای کاری یکپارچه از ابزارهایی باشد که حرفهایها در جریان کاری خود استفاده میکنند. پائز گفت: "ما از آنها می خواهیم که روی آن محتوا به روشی یکپارچه ، همکاری کنند."
برایان ملتون، فنشناس ارشد در میگوید: در حالی که امروزه چندین ابزار AR/VR برای خدمت به طراحان وجود دارد، هماهنگی با طراحی و سختافزار هدست هدفی بود که The Wild را برای Black & Veatch که شش سال از فناوری آن استفاده میکرد مهم و قابل استفاده کرد.
او گفت: «فقط انتقال دادههای طراحی (طی سال گذشته) بسیار آسان شد. اکنون، میتوانیم دادههای VR و مدلسازی دادهها را به سرعت به VR منتقل کنیم تا با تیم طراحی همگام شویم. این ابزار بسیار مفیدی برای تیم طراحی است تا در مورد طراحی فعلی صحبت کنند، نه طرحی که هفته گذشته داشتند.»
هنگامی که وارد کردن مدل به یک هدست واقعیت مجازی برای گردش کار Black & Veatch به اندازه کافی آسان بود، Melton روی فرآیند تمرکز کرد. گام دیگری که در همکاری کامل VR/AR با The Wild مطرح شد این بود که تبدیل گفتار به متن به اندازه کافی قوی شد تا طراحان شرکت مهندسی بتوانند در محیط مجازی بر روی متون نیز نشانهگذاری کنند.
کامنتهای گفتار به متن از سال 2019 بهطور خودکار به نشانهگذاری در The Wild تبدیل شدهاند و دیگر مهندسان دیگر نیازی به یادداشتبرداری در واقعیت واقعی در کنار شخصی داخل مدل ندارند.
ملتون گفت: «کار بعدی که میخواهید انجام دهید این است که یک نظر بدهید و سپس بتوانید یک حلقه بسته برای دنبال کردن آن نظر در تمام طول فرآیند طراحی داشته باشید. زمانی که ما شروع به دیدن توانایی دریافت دادههای مدل به داخل VR کردیم این فرایند خیلی راحت تر انجام شد و این مسئله برای ما بسیار هیجان انگیز بود."
Autodesk برای اولین بار در دهه 1990 با استفاده از نسخه اولیه اتوکد، VR را آزمایش کرد، اما به دلیل اینکه چگونگی کار از راه دور و فناوری واقعیت مجازی بهبود یافت ، این فن آوریها در سال های اخیر گرد هم آمده اند و هم اکنون شرکت اتودسک سرمایه گذاری عظیمی در این بخش کرده است.
فونتا گفت: "ما سیگنال های واضحی می بینیم که همه چیز متفاوت و زمان مناسب است." ما قبلاً هرگز چنین حرکتی را انجام ندادهایم، بنابراین گواه این است که ما واقعاً معتقدیم که اکنون در حال تغییر است و دوره جدیدی در حال شروع است.»
مطالب مرتبط
افراد دارای مهارت در این زمینه
در صورتی که در این زمینه تخصص یا مهارتی دارید، پس از ثبت نام در سایت و تکمیل فرم مشخصات شخصی ، پروفایل خود را به لیست زیر اضافه نمایید .